”Jag är mer avslappnad och bryr mig inte på samma sätt vad andra ska tycka och tänka. Stor förändring i att bemöta mina tankar. På nåt sett har det blivit annorlunda. Jag fokuserar mer på vad som är bra för mig och vad som är roligt. Det känns som jag är mer närvarande med mina barn och barnbarn. Det har varit positivt att träffa dig och jag kan rekommendera dig till andra. Tack!”
Marianne, 72 år

”Mina tillfällen hos dig och de övningar jag fått har hjälpt mig att förstå mina negativa mönster och fått verktyg för att kunna bryta dem. Jag har vuxit som människa och lärt mig känna mig själv på ett mycket mer positivt sätt”
Jenny

Ett axplock från utvärderig med 10 veckors mental träning för 6:e klassare i Ängelholms Kommun:
Vad har varit speciellt bra, som verkligen gjort skillnad för dig?
”När vi gjorde övningar som att gå självsäkert för då lärde man sig på ett annat sätt. Då visste man också hur det ska kännas.”
”Jag har förbättrat min attityd mer på saker om jag jämför med innan”
”Att vara positiv mot dig själv och att när man gör fel så lär man sig”
”Avslappningarna har gjort mest skillnad för mig, jag känner mig piggare”
”Att kunna lyssna på avslappning och kunna ta det lugnt. Även förstå att man är bäst på att vara sig själv”
”Hur man ska se på olika saker. Vad man ska göra för att påverka min kropp”
”Jag har alltid tyckt jag varit hemsk och att jag inte är bra på någonting men nu vet jag att det finns något jag kan göra där ute”
”Att jag tvingar fram mig och mot att våga”
”Citatet; You earn your medals at training, you pick them up at competitions”.
”Min kroppshållning, avslappningen och mera kunskap om hur min kropp fungerar över huvudtaget”
”För mig tycker jag den mentala träningen har många speciella saker, men något är att om hur du ska tänka om du vill ha någonting”
”Att slappna av och roligt att lära mig saker om hur kroppen fungerar”
”Jag har börjat tro mer på sig själv och nu vet jag att jag kan”
”Hur man lyckas uppnå sina drömmar enklast”

Valfri kommentar
”Tack för denna tid det har hjälpt mig så mycket”
”Jag tycker mental träning är bra om man är stressad/i en deppig period”
”Jag tycker det har varit bra och lärorikt. Jag kommer ha nytta av all min kunskap i hela mitt liv”
”Tack för att du lärt mig om mental träning. Jag behövde det”
”Jätte, jätte, jätte bra! Har varit kul att tränas av dig, du är full av mycket viktig info som jag har fått ta del av och hjälpt mig otroligt mycket”
”Jag tycker du har varit en jättebra mental tränare och det har varit mycket intressant. Man har också förstått vad du har menat på mentala träningarna”
”Du är den bästa läraren”
”Tack för dessa 10 veckor. Det har hjälpt mig”
”Detta har verkligen varit kul. Fortsätt med det du gör”
”Det har varit väldigt kul och jag har lärt mig mycket vilket kommer hjälpa mig i framtiden”